آ
-
آقازاده، هاشم
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1387]
ا
-
ابراهیمی، عبدالحمید
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
احمدیان راد، سوده
بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز
(دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
احمدپور داریانی، محمود
بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز
(دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
ایروانی، محمدجواد
بحران مالی جهانی و چند پیشنهاد راهبردی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
استیری، مهرداد
بررسی تأثیرگذاری عوامل بستهبندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
اعتمادی، حسین
بهرهوری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
امینی، محمدتقی
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی
مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز [دوره 1، شماره 2، 1388]
ب
-
با شکوه، محمد
عوامل موثر درموفقیت همکاریهای مشترک بینالمللی
(مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
براری، مجتبی
تاثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
پ
-
پهلوانی قمی، معصومه
عوامل موثر درموفقیت همکاریهای مشترک بینالمللی
(مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
پور، طهمورث حسنقلی
پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
پورانی، علی
بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز
(دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
پور عزت، علی اصغر
بررسی موانع نظریهپردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
ت
-
تابعین، آزاده
ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی [دوره 1، شماره 1، 1387]
ح
-
حاجیپور، بهمن
نارسایی در ارائه خدمات، استراتژیهای احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
حسینی، سیدجابر
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
حسنقلیپور، طهمورث
بررسی تأثیرگذاری عوامل بستهبندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
حسینی هاشم زاده، داود
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن* [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
حفیظی، روحالله
مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
حقیقی، محمد
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
حقیقی، محمد
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1387]
خ
-
خانلری، امیر
پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
خباز باویل، صمد
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی
مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
خزاعی، آناهیتا
طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمانهای ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
د
-
دیواندری، علی
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
دیواندری، علی
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1387]
ر
-
رایج، حمزه
تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
رحمانسرشت، حسین
عوامل موثر درموفقیت همکاریهای مشترک بینالمللی
(مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
رحیمنیا، فریبرز
بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی
آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
رسولیان، سعیده
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
رضایی، پریسا
بررسی موانع نظریهپردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
رنجبران، بهرام
تاثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
رنجبریان، بهرام
قومگرایی در مصرف و رابطه آن با میهنپرستی و گرایشات جهانوطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
ز
-
زارعیان، محمد
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
س
-
سیدجوادین، سیدرضا
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
سیدجوادین، سیدرضا
شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبههای گوناگون رضایت شغلی و سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
سیدهاشمی، محمدرضا
موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی: ارائهی یک طبقهبندی و رتبهبندی آن برای شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
سعیدا اردکانی، سعید
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
ص
-
صدقی، عباس
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
صمدی، منصور
نارسایی در ارائه خدمات، استراتژیهای احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1387]
ع
-
عطار، غزاله طاهری
شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبههای گوناگون رضایت شغلی و سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
علیدادی، یاسر
تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
علوی، سیدمسلم
بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی
آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
ف
-
فارسیزاده، حسین
نارسایی در ارائه خدمات، استراتژیهای احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
فراحی، ، محمدمهدی
شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبههای گوناگون رضایت شغلی و سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
فرهنگی، علی اکبر
بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
فرهنگی، علی اکبر
پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
فیروزیان، محمود
بررسی تأثیرگذاری عوامل بستهبندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
فیروزیان، محمود
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1387]
ق
-
قلیزاده، رسول
قومگرایی در مصرف و رابطه آن با میهنپرستی و گرایشات جهانوطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
قوامپور، سعید
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
گ
-
گنجی، حمیدرضا
بهرهوری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]
ل
-
لطفی، علی
بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان [دوره 1، شماره 2، 1388]
م
-
مجد، صمد نجفی
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
مرتضوی، سعید
بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی
آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
میرفخر الدینی، سیدحیدر
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
مشبکی، اصغر
طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمانهای ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
مطلّبی، داود
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
مقیمی، سید محمد
مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
ممدوحی، امیررضا
موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی: ارائهی یک طبقهبندی و رتبهبندی آن برای شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
منوریان، عباس
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
مهرابی کوشکی، علی
بهرهوری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]
ن
-
نسب، منیژه حقیقی
ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
نیکوکار، غلامحسین
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
نیکوکار، غلامحسین
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1387]
-
نیکوکار، غلام حسین
تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
نهاوندیان، محمد
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1387]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
یزدانی، حمید رضا
بررسی موانع نظریهپردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد