آ
-
آسیبشناسی سازمانی
تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
ا
-
ایجاد ارزش و عملکرد کسب و کار
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
ادراکات
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
ارتباطات
تاثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
ارزش شرکت
بهرهوری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
استراتژی بازاریابی
موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی: ارائهی یک طبقهبندی و رتبهبندی آن برای شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
استراتژی بازاریابی اینترنتی
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
استراتژی تمایز پورتر
بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی
آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
استراتژیهای احیاء خدمات
نارسایی در ارائه خدمات، استراتژیهای احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
استراتژیهای رقابتی پورتر
بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی
آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
اعتماد
تاثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
اعطای حق امتیاز(فرنچایزینگ)
بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز
(دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
الگوی شش جعبهای ویزبورد
تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
الگوهای آسیبشناسی
تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
امتیازدهنده و قصد (مقاصد) خرید
بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز
(دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
امتیاز (فرنچایز)
بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز
(دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
امتیازگیرنده
بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز
(دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
انتظارات
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
انگیزه دانشپژوهی
بررسی موانع نظریهپردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
انگیزه و انتخاب شریک
عوامل موثر درموفقیت همکاریهای مشترک بینالمللی
(مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
ب
-
بازاریابی
پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
بازاریابی الکترونیکی
ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
بازاریابی پست مدرن
پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
بازاریابی رابطهمند
تاثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
بازارگرایی
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
بازار لوازم خانگی
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
بازارهای مالی
بحران مالی جهانی و چند پیشنهاد راهبردی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
بانک ملی
مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
بیانیه ماموریت
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی
مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
بحران مالی
بحران مالی جهانی و چند پیشنهاد راهبردی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
برنامهریزی استراتژیک
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
بستهبندی
بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی
آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
بستهبندی
بررسی تأثیرگذاری عوامل بستهبندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
بهرهوری نیروی انسانی
بهرهوری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]
پ
-
پایگاه مشتری
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن* [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
پست مدرنیسم
پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1388]
ت
-
تجربه صادراتی
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
تحلیلمدیریتعملکرد (PMA)
مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
تحلیل مسیر
بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی
آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
تعهد
تاثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
تعهد صادراتی
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1388]
ج
-
جذابیت
ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
جهان وطنی
قومگرایی در مصرف و رابطه آن با میهنپرستی و گرایشات جهانوطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
چ
-
چارچوب جامع تدوین استراتژی
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی
مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز [دوره 1، شماره 2، 1388]
خ
-
خدمات اطلاعاتی
بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
خدمات آموزشی
بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
خدمات بازاریابی
بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
خدمات ترویجی و خدمات تبلیغات تجاری
بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان [دوره 1، شماره 2، 1388]
ر
-
راهبرد
بحران مالی جهانی و چند پیشنهاد راهبردی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
رتبهبندی
موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی: ارائهی یک طبقهبندی و رتبهبندی آن برای شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
رضایت شغلی
شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبههای گوناگون رضایت شغلی و سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
رضایت مشتری
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن* [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
رضایتمندی مشتری
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
رفتار مصرفکننده
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
رفتار مصرفکننده
بررسی تأثیرگذاری عوامل بستهبندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
رقابتپذیری
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
روششناسی
بررسی موانع نظریهپردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
س
-
سازمانهای ایرانی
طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمانهای ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
سیاست خارجی
بحران مالی جهانی و چند پیشنهاد راهبردی [دوره 1، شماره 2، 1388]
ش
-
شاخص رضایت مشتری
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
شرکت ملی گاز ایران
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
ط
-
طبقهبندی
موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی: ارائهی یک طبقهبندی و رتبهبندی آن برای شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 1، 1388]
ع
-
عدالت سازمانی
شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبههای گوناگون رضایت شغلی و سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی
آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
عناصر تفکر استراتژیک
طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمانهای ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
عوامل کلیدی موفقیت
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
ف
-
فرش دستباف
تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
ق
-
قابلیت استفاده
ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
قومگرایی مصرفکننده
قومگرایی در مصرف و رابطه آن با میهنپرستی و گرایشات جهانوطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
ک
-
کارکنان بانک
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
کانالهای صادرات مستقیم
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
کیفیت خدمات
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن* [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
کیفیت خدمات
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
م
-
ماتریس برنامهریزی استراتژیک کمی
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی
مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
ماتریس سوات
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی
مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
مالیات
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
متدولوژی مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمانهای ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
محرکهای صادراتی
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
محصولات غذایی
بررسی تأثیرگذاری عوامل بستهبندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
مدیریت تعارض
تاثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
مدیریت تولید دانش
بررسی موانع نظریهپردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
مزیتهای رقابتی
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
مشتریان
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
مقیاسسیستمی- مبادلهای کیفیت خدمات (SYSTRA-SQ)
مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
مقررات و ... بانک
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن* [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
میهنپرستی
قومگرایی در مصرف و رابطه آن با میهنپرستی و گرایشات جهانوطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
-
موانع اجرا
موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی: ارائهی یک طبقهبندی و رتبهبندی آن برای شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
موانع توسعه دانش
بررسی موانع نظریهپردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
مؤدیان
بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
ن
-
نیات رفتاری
نارسایی در ارائه خدمات، استراتژیهای احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
نارسایی خدمات
نارسایی در ارائه خدمات، استراتژیهای احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
نگرش به قوانین
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن* [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
نگرش به کارکنان بانک
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن* [دوره 1، شماره 2، 1388]
-
نوع صنعت
بهرهوری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]
و
-
وب سایت
ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی [دوره 1، شماره 1، 1388]
-
وفاداری
تاثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
ه
-
همکاریهای بینالمللی
عوامل موثر درموفقیت همکاریهای مشترک بینالمللی
(مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
ی
-
یادگیری
عوامل موثر درموفقیت همکاریهای مشترک بینالمللی
(مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد