موضوعات = 02. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - اداره امور کسب و کار
تأثیر تفکر طراحی بر عملکرد شرکت ها با میانجیگری نوآوری مدل کسب‌وکار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1403

10.22059/jibm.2024.373874.4769

ترانه فرخ منش؛ فرناز خدایی؛ علی داوری


فریلنسرها در اقتصاد اشتراکی: مفهوم سازی ارزش پیشنهادی در پلتفرمهای فریلنسینگ

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اردیبهشت 1404

10.22059/jibm.2025.384321.4861

فاطمه مهران فرد؛ زهرا مهران فرد؛ عزت اله عباسیان


شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 1029-1054

10.22059/jibm.2023.357967.4570

علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی


اکتشاف مدل پیش بین های خدمات ناب فراروی دولت ناب در صنعت بانکداری

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 691-720

10.22059/jibm.2023.347732.4436

فاضل سیدی؛ مرتضی موسی خانی؛ صدیقه طوطیان؛ شهرزاد طیاران


بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110

10.22059/jibm.2022.341302.4345

وحید خاشعی؛ معصومه قاسمی شمس؛ محسن اکبری؛ مهدی ابراهیمی


شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991

10.22059/jibm.2019.266528.3260

محمدصادق قربانیان گزافرودی؛ بهرام خیری؛ حسن اسماعیل‌پور؛ منصوره علیقلی


تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24

10.22059/jibm.2018.261256.3125

رسول لوایی آدریانی؛ خلیل کلانتری؛ علی اسدی؛ امیر علم بیگی


نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30

10.22059/jibm.2018.222879.2398

محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ محمد صالح ترکستانی؛ امیررضا روحانی


بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414

10.22059/jibm.2017.42725.1096

اعتبار نقدی؛ سیروس بابایی سیاهکلرودی؛ وحیده علیپور؛ فرهاد مطلائی