آبدارزاده، پدرام شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
آخوندزاده نوقابی، الهام رویکردی نوین از کاربرد تکینکهای دادهکاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایتمندی مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251]
آخوندزاده نوقابی، الهام تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542]
آقازاده، هاشم بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتلهای بینالمللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
آقازاده، هاشم شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 501-513]
ا
ابراهیمی، ابوالقاسم اثر هویتسازی برند بر اقدامهای ضدبرند با میانجیگری عشق به برند و حسادت به برند [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562]
ابراهیمی، سیدبابک شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 273-294]
ابراهیم پور ازبری، مصطفی نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804]
احسانی مقدم، ندا بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362]
ادیب زاده، مرضیه تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966]
استیری، مهرداد شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
اسداللهی دهکردی، الهه بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662]
اسدزاده، احمد نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
اسدزاده، عبداله مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکتهای هولدینگ [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822]
اسفیدانی، محمدرحیم بررسی تاثیر تنوعطلبی و تازگیطلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65]
اشکانی، مهدی تاثیر انصاف قیمتی ادراکشده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافیجویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984]
اصغری، قاسم تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 663-678]
اکبری، محسن نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804]
اکبرپور، هاله بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتلهای بینالمللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
البدوی، امیر تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542]
ایمانی، صاحب اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در ادارههای تابع شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338]
انصاری، منوچهر شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840]
انصاری، نفیسه شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840]
ب
بازرگان، عباس بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362]
باشکوه، محمد تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
باقری، فاطمه شناسایی و اولویتبندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406]
بحرینی زاده، منیجه ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 563-582]
برادران، وحید بخشبندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبودیافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42]
بیگلری، محمد بخشبندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبودیافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42]
بلوچی، حسین بررسی تاثیر تنوعطلبی و تازگیطلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65]
بهنامیان، جواد بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از دادهکاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 841-864]
پ
پشاآبادی، میکائیل بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620]
پوراشرف، یاساناله تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380]
پوردهقان، عادل ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 563-582]
ت
تابان، محمد مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسبوکار، جذابیت و قابلیتهای درونی بانک با رقابتپذیری آنها (مورد مطالعه: بانکهای دولتی استان ایلام) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600]
تاج الدینی، فریده بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
تقی زاده یزدی، محمد رضا شناسایی و اولویتبندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406]
ح
حیاتی، بهزاد بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620]
حیدرزاده، کامبیز بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698]
حیدرزاده هنزایی، کامبیز مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]
حسین زاده شهری، معصومه بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 83-99]
حسنقلی پور، طهمورث تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736]
حقیقی، محمد شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 501-513]
حقیقی، محمد بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880]
حمیدی زاده، محمد رضا بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620]
خ
خانلری، امیر عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426]
خانلری، امیر بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتلهای بینالمللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
خداداد حسینی، سیدحمید بررسی تأثیر عوامل آنیگرایی خریدار و عوامل درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004]
خداداد حسینی، سید حمید شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
خسروی، محمدرضا توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642]
د
درزیان عزیزی، عبدالهادی بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662]
دعایی اسکویی، مهشاد السادات عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426]
دل افروز، نرگس توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642]
دهقان، علیرضا شناسایی و اولویتبندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406]
دهقانی سامانی، نسترن مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]
دهقانی سلطانی، مهدی بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامکهای تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرفکنندگان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900]
دهقانی قهنویه، عادله تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966]
دیواندری، علی شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
ر
رحیمی، حسام شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 273-294]
رحیمی، فرج اله بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662]
رحمان سرشت، حسین مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکتهای هولدینگ [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822]
رستگار، عباسعلی بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیلگری چشموهمچشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 699-720]
رضایی یوسفی، بهنام توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642]
رضوی، مصطفی شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیرۀ تامین بر عملکرد توسعۀ محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 737-760]
رفیعی رشت آبادی، فاطمه نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804]
رنجبریان، بهرام تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 663-678]
رهنما قره خان بیگلو، افشین نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
روستا، احمد تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736]
روشندل اربطانی، طاهر بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880]
رونقی، محمد حسین ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920]
ز
زارعی، عظیم بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامکهای تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرفکنندگان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900]
زمانی، محمود تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484]
س
سیاه سرانی کجوری، محمد علی بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیلگری چشموهمچشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 699-720]
سپهری، محمد مهدی تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542]
سیدامیری، نادر بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 101-125]
سیدجوادین، سیدرضا بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 101-125]
سیدجوادین، سید رضا شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
سعیدی آرانی، فاطمه بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسبوکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 485-500]
سلگی، محمد بررسی تاثیر قابلیتهای سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 209-229]
ش
شاه حسینی، محمد علی تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444]
شاهرودی، کامبیز توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642]
شیخ، رضا طبقه بندی مشتریان و اولویت دهی آنها در کانون تصمیم گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 163-185]
شرفی، وحید مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسبوکار، جذابیت و قابلیتهای درونی بانک با رقابتپذیری آنها (مورد مطالعه: بانکهای دولتی استان ایلام) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600]
شریفی، مهدی شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840]
شعبانی، مرجان بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362]
شکسته بند، میترا تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
ص
صادق، محمد هادی تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444]
صادق وزیری، فراز نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162]
صالحی، علی بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880]
صفری، حسین نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
صفرزاده، حسین شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
ط
طالبی، کامبیز بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسبوکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 485-500]
طباطبایی نسب، سیدمحمد بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرفکنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآوردههای گوشتی و لبنی کاله) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 445-462]
ع
عابدی، بابک نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
عبدی، ناصر شناسایی و اولویتبندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406]
عسگری، راضیه بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از دادهکاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 841-864]
عسگری، ناصر نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
عطایی، مهدی بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620]
علوی، سید مسلم اثر هویتسازی برند بر اقدامهای ضدبرند با میانجیگری عشق به برند و حسادت به برند [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562]
عمویی اوجاکی، علی بررسی تاثیر تنوعطلبی و تازگیطلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65]
غ
غلامزاده، رسول بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامکهای تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرفکنندگان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900]
ف
فارسی زاده، حسین بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامکهای تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرفکنندگان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900]
فتوت، بنفشه شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
فرهنگی، علی اکبر نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162]
ق
قیتانی، البرز اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در ادارههای تابع شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338]
قلی زاده، زهرا بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698]
ک
کتابیان، حمید شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 273-294]
کرمی، مسعود بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 83-99]
کروبی، مهدی نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162]
گ
گروسی مختار زاده، نیما تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484]
گسکری، ریحانه اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در ادارههای تابع شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338]
م
مانیان، امیر ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920]
محترم، رحیم تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736]
محقر، علی شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیرۀ تامین بر عملکرد توسعۀ محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 737-760]
محمدی، اسفندیار مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسبوکار، جذابیت و قابلیتهای درونی بانک با رقابتپذیری آنها (مورد مطالعه: بانکهای دولتی استان ایلام) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600]
محمدی، عفت طبقه بندی مشتریان و اولویت دهی آنها در کانون تصمیم گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 163-185]
محمدنبی، زهره بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرفکنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآوردههای گوشتی و لبنی کاله) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 445-462]
میرا، سید ابوالقاسم از انگیزههای گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940]
میرزائی، روزبه از انگیزههای گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940]
میرکاظمی مود، محمد شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیرۀ تامین بر عملکرد توسعۀ محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 737-760]
مشبکی، اصغر بررسی تأثیر عوامل آنیگرایی خریدار و عوامل درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004]
مقیمی، سیدمحمد بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 101-125]
ملاحسینی، علی بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
مینایی بیدگلی، بهروز رویکردی نوین از کاربرد تکینکهای دادهکاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایتمندی مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251]
مهربانی، مهناز بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 83-99]
ن
نادری بنی، محمود تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966]
نادری خورشیدی، علیرضا بررسی تاثیر قابلیتهای سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 209-229]
نجفی سیاهرودی، مهدی اثر هویتسازی برند بر اقدامهای ضدبرند با میانجیگری عشق به برند و حسادت به برند [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562]
نصیری، حکیمه از انگیزههای گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940]
نصیری، محمد رویکردی نوین از کاربرد تکینکهای دادهکاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایتمندی مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251]
نظری، محسن تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736]
نظری، محسن تاثیر انصاف قیمتی ادراکشده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافیجویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984]
نیکبخت، محمدجواد بررسی تأثیر عوامل آنیگرایی خریدار و عوامل درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004]
نیک رفتار، طیبه بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسبوکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 485-500]
و
ودیعی نوقابی، علی شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 501-513]
ویسه، سید مهدی مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسبوکار، جذابیت و قابلیتهای درونی بانک با رقابتپذیری آنها (مورد مطالعه: بانکهای دولتی استان ایلام) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600]
ه
هزاوه حصار مسکن، بابک تاثیر انصاف قیمتی ادراکشده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافیجویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984]
ی
یزدانی، حمید رضا بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد