آ
-
آذر، عادل
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی
(مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
آقازاده، هاشم
بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مؤلفههای تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
ا
-
احمدی، پرویز
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی
(مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
استیری، مهرداد
بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مؤلفههای تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
اسماعیل پور، رضا
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
اصانلو، بهاره
بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مؤلفههای تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
اصغریزاده، عزت اله
اندازهگیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
اعظمی، امیر
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
ب
-
بیریایی، هانیه سادات
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
پ
-
پورحیدری، امید
بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
ت
-
تاجزاده نمین، ابوالفضل
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
تاج زاده نمین، آیدین
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
ترکاشوند، گلناز
شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
تندکار، هدیه
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
ج
-
جام پر از می، مونا
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
ح
-
حسنقلیپور، طهمورث
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
حسنقلی پور، حکیمه
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
حسینزاده، علی حسین
بررسی رابطه بین تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیرهای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
حسینی، فرشید
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
حسینی رباط، سیده منصوره
تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بینالملل و عملکرد صادراتی (مطالعهی موردی: شرکتهای صادراتی شهر مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
حقیقی، محمد
بررسی میزان دسترسی شرکتهای صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند
تصمیمگیری صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
حقیقینسب، منیژه
بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمینکنندگان صنعتی در ایران
مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
خ
-
خاکساری، محمد
بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
خداداد حسینی، سید حمید
الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی
(مطالعه موردی صنعت باتری خودرو) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
خواجهئیان، داتیس
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
د
-
دهدشتی، زهره
طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهانتراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
دوست محمدی، محمد
بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
دیواندری، علی
شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]
ذ
-
ذکایی آشتیانی، امین
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
ر
-
رزمی، جعفر
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
رضاپور، حسین
ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
رضوانی، مهران
الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی
(مطالعه موردی صنعت باتری خودرو) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
رمضانیان، محمد رحیم
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
رنجبریان، بهرام
تعهد در روابط سازمان با سازمان
مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
روستا، احمد
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
روشندل اربطانی، طاهر
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
روشندل اربطانی، طاهر
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
ز
-
زارعی متین، حسن
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
س
-
سلحشور، اکبر
بررسی کاربرد نسبت طلایی در بستهبندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
سید جوادین، سید رضا
بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مؤلفههای تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
سیدهاشمی، محمد
تحلیل خوشهای موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعهی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
ش
-
شریعتزاده، حدیقه
بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمینکنندگان صنعتی در ایران
مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
شفیعی، مرتضی
تعهد در روابط سازمان با سازمان
مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
ص
-
صفری، حسین
اندازهگیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
صمدی، منصور
بررسی رابطه بین تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیرهای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
صمصامی، فردیس
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی
(مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
ع
-
عابدی، حسین
طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهانتراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
عزیزی، شهریار
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
عطایی، بهاره
بررسی میزان دسترسی شرکتهای صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند
تصمیمگیری صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
علامه، سید محسن
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری
(مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
غ
-
غزائیان، فاطمه
بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه
در برنامهریزی استراتژیک شرکتهای پیمانکاری عمومی
(مطالعهی موردی شرکت بینالمللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]
ف
-
فرهنمد، سینا
ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
فیروزیان، محمود
ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
فیض، داود
بررسی کاربرد نسبت طلایی در بستهبندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
ق
-
قادری، سید فرید
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
قاسمی، حسن
طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهانتراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
قاضی محله، مهدی محمدی
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
قلیپور، آرین
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
ل
-
لعلی، محمدرضا
ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
م
-
متوسلی، محمود
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
محمدی، شاپور
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
محمدیان، محمود
ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
محمودیان، امید
تحلیل روشهای قیمتگذاری شرکت امتیان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
مرتعی قره بلاغ، رضا
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
معصوم زاده زواره، ابوالفضل
ممیزی بازاریابی صنعتی
مطالعهی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
معینی، حسین
تعهد در روابط سازمان با سازمان
مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
ملاحسینی، علی
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مشتریان گروههای ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
ممدوحی، امیررضا
تحلیل خوشهای موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعهی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
منوریان، عباس
بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه
در برنامهریزی استراتژیک شرکتهای پیمانکاری عمومی
(مطالعهی موردی شرکت بینالمللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
مهرگان، محمد رضا
اندازهگیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
میرزایی، غلامرضا علی
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مشتریان گروههای ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
ن
-
ناصحیفر، وحید
ممیزی بازاریابی صنعتی
مطالعهی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
نجفی، صمد
ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
نظری، محسن
تحلیل روشهای قیمتگذاری شرکت امتیان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
نکتهدان، ایمانه
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری
(مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
نورانی کوتنایی، محمد
بررسی رابطه بین تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیرهای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
ی
-
یزدان شناس، مهدی
تعهد در روابط سازمان با سازمان
مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
یزدانی، حمید رضا
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
یوسفی دستجردی، محمد حسن
ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد