آقازاده، هاشم شناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
ا
ابویی اردکان، محمد بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
ایرانی، سپیده ارائه الگوی مشارکت همآفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
ایرانی، علیرضا ارائه الگوی مشارکت همآفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
اسدی، محمد شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
اسفیدانی، محمد رحیم نوعشناسی رفتار صادراتی بنگاههای صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
اسفیدانی، محمد رحیم شناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
اسماعیل پور، رضا توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
اکبری، مهران بررسی رابطۀ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسبوکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
امینی، علیرضا طراحی الگوی بینالمللیسازی بنگاههای کوچک و متوسط در شرکتهای دانشبنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
انصاری، آذرنوش تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
ب
بحرینی زاد، منیژه آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
بحری نژاد، ریحانه شناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران بهمنظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
بخشی زاده، کبری ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
بکتاش، فرزانه بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324]
بهیار، پدرام تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرفکنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
پ
پوراشرف، یاسان الله شناسایی ارزش های مصرفکنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
پوراشرف، یاسان اله نقش میانجیگرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
ت
تیرانداز، سحر بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
ترکستانی، محمد صالح نوعشناسی رفتار صادراتی بنگاههای صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
ج
جامی پور، مونا بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
جعفری، سید محمدباقر بررسی تأثیر ویژگیهای تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
جعفر نژاد، احمد مرور نظاممند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
جلالیان، سعید بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفهداران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
جمالیه بسطامی، بهتاش طراحی و تبیین مدل بخشبندی پویای بازار بینالمللی فراوردههای نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بینالمللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
جندقی، غلامرضا بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشهبندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
ح
حاجی جعفر، علی ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
حاجی حسنی، فرزانه تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوتهای جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
حاجی کریمی، عباسعلی بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
حبیبی، پگاه سادات بررسی تأثیر ویژگیهای تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
حبیبی، سعید طراحی و تبیین مدل جهتگیری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
حیدری، علی فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
حیدری، علی بررسی رابطۀ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسبوکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
حسینی، سید محمود شناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران بهمنظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
حسین زاده، ماشااله بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324]
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث شناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران بهمنظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
حسنقلیپور یاسوری، طهمورث نوعشناسی رفتار صادراتی بنگاههای صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
حقیقی نسب، منیژه فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
حمیدی زاده، محمد رضا طراحی و تبیین مدل بخشبندی پویای بازار بینالمللی فراوردههای نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بینالمللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
خ
خادمی گراشی، مهدی تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
خانلری، امیر بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرفکنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
خانلری، امیر شناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران بهمنظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
خان محمدی، احسان ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبهبندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشتشناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
خیری، بهرام بررسی تأثیر فلسفههای اخلاقی (آرمانگرایی، خودگرایی و مادیگرایی) مصرفکنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درکشده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
خنیفر، حسین فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
خوراکیان، علیرضا بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
د
درزیان عزیزی، عبدالهادی بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
دشتی، مهدی عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
دیندار، یاشار بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرفکنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
دهدشتی شاهرخ، زهره تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرفکنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
دهقانان، حامد الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه دادهبنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
دیواندری، علی بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
ر
رایج، حمزه بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
رستگار، عباسعلی از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
روحانی، امیررضا نوعشناسی رفتار صادراتی بنگاههای صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
زارعی، عظیم شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
زندی پور، طیبه شناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
زنگانه، مهدی بررسی تأثیر موسیقی پسزمینه بر قصد خرید بهواسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیلکنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
س
سید جوادین، سید رضا بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
سعیدی راد، فاطمه بررسی تأثیر فلسفههای اخلاقی (آرمانگرایی، خودگرایی و مادیگرایی) مصرفکنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درکشده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
شیرخدایی، میثم ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویتبندی راهکارها با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
شیروانی ناغانی، مسلم ارائۀ یک مدل فرایندی برای آیندهنگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
شهریاری، مهری از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
ص
صادق پور، علی اصغر تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوتهای جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
صادقی مقدم، محمدرضا مرور نظاممند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
صافحیان، جلیل بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
صفری، حسین مرور نظاممند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
صفری، حسین ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبهبندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشتشناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
صنایعی، علی عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
صنایعی، علی تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
ط
طیبی، طلیعه ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبهبندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشتشناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
طولابی، زینب نقش میانجیگرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
ع
عباسپور، فردوس تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
عربلوی مقدم، سعید شناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
عسگری، ناصر نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420]
عصاریان، محمد بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
علیپور، وحیده بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفهداران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
علیقلی، منصوره بررسی تأثیر فلسفههای اخلاقی (آرمانگرایی، خودگرایی و مادیگرایی) مصرفکنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درکشده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
علوی، سیدمسلم تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوتهای جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
علوی، مهدیه السادات آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
فتاحی، حمیدرضا طراحی الگوی بینالمللیسازی بنگاههای کوچک و متوسط در شرکتهای دانشبنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
فتحی، محمد رضا طراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
فتحی، هانیه تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
فرهنگی، علی اکبر ارائه الگوی مشارکت همآفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
فیض آبادی، حمیده بررسی تأثیر موسیقی پسزمینه بر قصد خرید بهواسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیلکنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
فضلی، صفر ارائۀ یک مدل فرایندی برای آیندهنگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
فضل اله تبار لداری، مریم ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویتبندی راهکارها با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
فقیه، علی رضا طراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
فکور ثقیه، امیر محمد بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
فلاح لاجیمی، حمیدرضا ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویتبندی راهکارها با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
ق
قاسم نژاد، میثم توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
قربانی، احسان بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفهداران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
قربانیان گزافرودی، محمدصادق بررسی تأثیر فلسفههای اخلاقی (آرمانگرایی، خودگرایی و مادیگرایی) مصرفکنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درکشده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
قلی پور، ارین بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
ک
کامرانی، بهنام الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه دادهبنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
کشاورز ترک، عین الله ارائۀ یک مدل فرایندی برای آیندهنگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
گ
گیاهی، یاسمن الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه دادهبنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
گرجی، نجمه تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
م
محترم قلاتی، رحیم بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
مهرانی، هرمز بررسی تأثیر موسیقی پسزمینه بر قصد خرید بهواسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیلکنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
مهرگان، محمد رضا ارائه الگوی مشارکت همآفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
موثق، مهرداد بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
ن
نداف، مهدی بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
ندافی، طاهره بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
نصیری، حامد ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
نصراللهی، مهدی طراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
نصرالهی وسطی، سیمین نقش میانجیگرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
نظری، محسن بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
نظری، محسن فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
و
وارث، حامد بررسی رابطۀ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسبوکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
ه
هاشمی پطرودی، سید حمید مرور نظاممند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
هاشمی فرد، فریبا آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]