آ
-
آدینف، حیات
شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
-
آذر، عادل
بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
-
آقایی، اصغر
شاخصهای اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-20]
-
آقایی، رضا
شاخصهای اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-20]
-
آقایی، میلاد
شاخصهای اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-20]
-
آقازاده، هاشم
سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
-
آقازاده، هاشم
بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-20]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
ارائهی مدلی برای سنجش کیفیت سختافزار و نرمافزار خدمات در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 65-78]
-
ابراهیمی، عبدالحمید
تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
-
احمدی، پرویز
سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
-
احمدی، سمیه
بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-20]
-
اخلاصی، امیر
ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
-
اصغر صادقی مقدم، علی
اراﺋﻪ ی روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی ارز ﺟﺪول ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺪل ﻛﺎﻧﻮﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻃﺒﻘﻪ و ﺑﻨﺪی وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻛﻴﻔﻴﺖ [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 83-102]
-
الهی گل، اکرم
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
-
انصاری، منوچهر
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
ب
-
باجمالوی رستمی، حمیده
تأثیر آمیختههای بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمهی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
-
باشکوه، محمد
بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچهی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعهی موردی: بانک ملی استان اردبیل) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-42]
-
باشکوه اجیرلو، محمد
بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
-
بالوئی جامخانه، هادی
سنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
-
بلالی، مجید
بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-20]
-
بهارستان، امید
سنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
-
بهرامی، مجتبی
بررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 21-40]
پ
-
پیرایش، رضا
بررسی رابطهی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان زنجان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
-
پروندی، یحیی
ارتقای فضای کسب و کار جهت دستیابی به چشمانداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیکهای تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
ت
-
تاج¬الدین، مهدی
ارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
-
ترک زاده، سمانه
ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]
ج
-
جلیلیان، حسین
تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
-
جمالی، شهرام
ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
ح
-
حاجیحیدری، نسترن
بررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
-
حدادیان، علیرضا
تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
-
حسنقلی پور، طهمورث
ارائهی مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشهشناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
-
حقیقی، محمد
ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
ارائهی مدلی برای سنجش کیفیت سختافزار و نرمافزار خدمات در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 65-78]
خ
-
خداداد حسینی، سیدحمید
سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
-
خداداد حسینی، سید حمید
بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
-
خزائی پول، جواد
سنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
-
خواجه ئیان، داتیس
چارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
د
-
داودیان، امیرحسین
طراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشماندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 37-52]
-
دهقانی سامانی، نسترن
بررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
-
دیواندری، علی
شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
-
دیواندری، علی
طراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشماندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]
ر
-
رامین مهر، حمید
بررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
-
راموز، نجمه
سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
-
رحیمنیا، فریبرز
بررسی تأثیر ویژگیهای دیداری و کارکردی بستهبندی بر خرید مواد غذایی با تعدیلگری متغیر بومشناختی مشتری [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 65-82]
-
رستگار، عباسعلی
ارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
-
رشیدکابلی، مجید
تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
-
رنجبریان، بهرام
تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
-
روشندل اربطانی، طاهر
چارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
ز
-
زارعی دودﺟﻲ، ابوالقاسم
اراﺋﻪ ی روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی ارز ﺟﺪول ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺪل ﻛﺎﻧﻮﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻃﺒﻘﻪ و ﺑﻨﺪی وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻛﻴﻔﻴﺖ [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 83-102]
-
زمانی مقدم، افسانه
بررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
س
-
سپندارند، صادق
بررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
-
سیّدنقوی، میرعلی
بررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
-
سیدهاشمی تولون، محمدرضا
بررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 21-40]
-
سمیع زاده، مهدی
ارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
ش
-
شریفی، کیومرث
ارائهی مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشهشناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
-
شریفی، کیومرث
ارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
-
شکسته بند، میترا
بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچهی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعهی موردی: بانک ملی استان اردبیل) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-42]
-
شهامت نژاد، مینا
سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
ص
-
صحت، سعید
تأثیر آمیختههای بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمهی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
-
صفا بخش، شهلا
ارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
-
صناعی، ایمان
ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
-
صنایعی، علی
تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
ض
-
ضیایی بیده، علیرضا
استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایهی شبکههای عصبی مصنوعی و نظریهی مجموعهی ناهموار برای مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]
ط
-
طالبی، کامبیز
ارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
-
طلوعی، پدرام
ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
ع
-
عبدالوند، محمدعلی
بررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
-
عزیزی، شهریار
ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
-
عطاران، جواد
شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
-
علی پور، وحیده
بررسی رابطهی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان زنجان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
-
علوی، سید مسلم
بررسی تأثیر ویژگیهای دیداری و کارکردی بستهبندی بر خرید مواد غذایی با تعدیلگری متغیر بومشناختی مشتری [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 65-82]
ق
-
قاسمی، روح اله
ارتقای فضای کسب و کار جهت دستیابی به چشمانداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیکهای تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
-
قلی پور، رحمت ا..
ارائهی مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشهشناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
-
قندهاری، مهسا
سنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
ک
-
کیالاشکی، جعفر
سنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
-
کردنائیج، اسدالله
بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
-
کرمپور، عبدالحسن
ارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
-
کریمی هریسی، ساناز
بررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارسخزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
-
کشکولی، محبوبه
تأثیر آمیختههای بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمهی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
م
-
مبرهن، سمانه
بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 37-52]
-
محمودیان، امید
تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
-
میرا، سید ابوالقاسم
بررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارسخزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
-
مشبکی، اصغر
سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
-
مقیمی، سیدمحمد
چارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
-
میناوند، محمد قلی
چارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
-
منوریان، عباس
سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
-
موسی خانی، محمد
ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]
ن
-
نجفی سیاهرودی، مهدی
بررسی تأثیر ویژگیهای دیداری و کارکردی بستهبندی بر خرید مواد غذایی با تعدیلگری متغیر بومشناختی مشتری [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 65-82]
-
نصری، مصطفی
بررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
-
نظری، محسن
بررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
-
نیکوکار، غلامحسین
ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
و
-
وارث، سید حامد
ارتقای فضای کسب و کار جهت دستیابی به چشمانداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیکهای تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
ه
-
همتی، عبدالناصر
ارائهی مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشهشناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
ی
-
یعقوب حسینی، سید
استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایهی شبکههای عصبی مصنوعی و نظریهی مجموعهی ناهموار برای مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد