آرمانگراییبررسی تأثیر فلسفههای اخلاقی (آرمانگرایی، خودگرایی و مادیگرایی) مصرفکنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درکشده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
آمیخته بازاریابیشناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
آمیزه بازاریابی هنرالگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه دادهبنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
آنتروپی شانونشناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران بهمنظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
آینده پژوهیارائۀ یک مدل فرایندی برای آیندهنگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
آیندهنگاریارائۀ یک مدل فرایندی برای آیندهنگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
آیندهنگاری راهبردیارائۀ یک مدل فرایندی برای آیندهنگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
آهنگ اطلاعاتتأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
آوازه برندتحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
ا
اجتماع برندشناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
ادراک گردشگرنقش میانجیگرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
استراتژیتوسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
استراتژی کسبوکاربررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
استراتژی مرچندایزینگشناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
اعتقادات دینیبررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرفکنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
اعتمادبررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
اعتمادبررسی تأثیر موسیقی پسزمینه بر قصد خرید بهواسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیلکنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
اعتمادبررسی تأثیر ویژگیهای تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
اعتماد الکترونیکعوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
اعتماد به برندتحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
الگوی پارادایمی بازاریابیالگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه دادهبنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
انتظار دریافت پاداشبررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
اندازۀ اثرفراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
اینستاگرامشناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
انصاف ادراکشدهفراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
انصاف قیمتیفراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
انگیزشبررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
اهداف راهبردیارائه روشی برای ساختاردهی و رتبهبندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشتشناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
اهداف نمایشگاهبررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفهداران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
اهمیت رنگتأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوتهای جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
ب
بازاریابی اجتماعیتوسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
بازاریابی انیمیشنشناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
بازاریابی مستقیمبازاریابی مستقیم با استفاده از خوشهبندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
بازاریابی هنرهای تجسمی ایرانالگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه دادهبنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
بازارجهانیطراحی الگوی بینالمللیسازی بنگاههای کوچک و متوسط در شرکتهای دانشبنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
بازارگراییطراحی و تبیین مدل جهتگیری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
بازرگانی الکترونیکترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
بانک ملتبررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
بخشبندی بازاربازاریابی مستقیم با استفاده از خوشهبندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
بخشبندی پویاطراحی و تبیین مدل بخشبندی پویای بازار بینالمللی فراوردههای نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بینالمللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
پرداخت مبتنی بر عملکردبررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
پژوهشسخن سردبیر: سفر پایان نامه (پژوهش) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 1-5]
ترجیحاتتأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوتهای جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
ترجیح مشتریاز تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
ترغیب به انتخابتحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
تصمیمگیری چندمعیارهضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویتبندی راهکارها با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
تصویر برندتحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
تصویر ذهنینقش میانجیگرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
تصویر مرکز خریداز تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
تعهدبررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
تعهد مؤثربررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
تفاخر سازمانینقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420]
تفکر راهبردیارائۀ یک مدل فرایندی برای آیندهنگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
تکنیک تصمیمگیری چند شاخصهارائه روشی برای ساختاردهی و رتبهبندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشتشناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصهطراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
تکنولوژیترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
تمایلتأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرفکنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
تمایل به خریدبررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرفکنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
تمایل به خریداز تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
تیم مدیریت ارشدبررسی رابطۀ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسبوکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
تئوری دادهبنیادطراحی و تبیین مدل جهتگیری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
ج
جبران خدماتبررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
جذابیت رنگتأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوتهای جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
جهتگیری استراتژیکطراحی و تبیین مدل جهتگیری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
ح
حمایت اجتماعیعوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
حمایت اجتماعیبررسی تأثیر ویژگیهای تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
خ
خدمات تلفن همراهبازاریابی مستقیم با استفاده از خوشهبندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
خصومتبررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرفکنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
خلق ارزش مشترکتوسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
خودکامیابیبررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
خودگراییبررسی تأثیر فلسفههای اخلاقی (آرمانگرایی، خودگرایی و مادیگرایی) مصرفکنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درکشده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
خوشهبندی فازیبازاریابی مستقیم با استفاده از خوشهبندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
د
دادههای پانلیطراحی و تبیین مدل بخشبندی پویای بازار بینالمللی فراوردههای نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بینالمللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
دنبالهطراحی و تبیین مدل بخشبندی پویای بازار بینالمللی فراوردههای نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بینالمللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
ر
رابطه مصرفکننده ـ برندشناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
رضایت مشتریاز تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
رفتار شهروندیبررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
رفتار صادراتینوعشناسی رفتار صادراتی بنگاههای صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
رفتار مشارکتیتأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرفکنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
روش BORDA-OWAارائه روشی برای ساختاردهی و رتبهبندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشتشناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
روش EDAS فازیطراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
روش بخشبندیطراحی و تبیین مدل بخشبندی پویای بازار بینالمللی فراوردههای نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بینالمللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
روش بهترین ـ بدترینضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویتبندی راهکارها با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
روش بهترین ـ بدترین فازیطراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
روش حداقل مربعات جزئی (PLS)بازاریابی کارآفرینانه، قابلیتهای بازاریابی و عملکرد کسبوکارهای پروژهمحور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
ز
زیمتترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
زنجیرۀ وسیله ـ هدفشناسایی ارزش های مصرفکنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
س
سازوکار مدیریت دانشبررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
سخن سردبیرسخن سردبیر: سفر پایان نامه (پژوهش) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 1-5]
سردرگمیتأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
سیستم پیشنهادگرپیشبینی رفتار مشتری در صنعت خردهفروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]
سفر پایان نامهسخن سردبیر: سفر پایان نامه (پژوهش) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 1-5]
سلطهجوییطراحی و تبیین مدل جهتگیری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
ش
شاخص ارزیابیطراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
شبکههای اجتماعیعوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
شبکههای اجتماعیشناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
شخصیسازی خدماتبررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
شرکت پخشنقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420]
شواهد برندتحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
ص
صنایع مبتنی بر فناوری نانوطراحی الگوی بینالمللیسازی بنگاههای کوچک و متوسط در شرکتهای دانشبنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
صنعت بانکداریشناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران بهمنظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
صنعت برقنوعشناسی رفتار صادراتی بنگاههای صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
صنعت بیمهتوسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
صنعت فرهنگیشناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
ض
ضد بازاریابیضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویتبندی راهکارها با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
ع
عملکرد سازمانیبررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
عوامل کلیدی موفقیتشناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
قدردانی مشتریبررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
قصد خریدبررسی تأثیر موسیقی پسزمینه بر قصد خرید بهواسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیلکنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
قصد خرید اجتماعیعوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
قصد خرید پوشاکتأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوتهای جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
قیمتگذاری پویافراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
ک
کارت امتیازی متوازنبررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
کانال بازاریابیطراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
کدگذاریطراحی و تبیین مدل جهتگیری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
کسبوکارهای کوچک و متوسط دانشبنیانطراحی الگوی بینالمللیسازی بنگاههای کوچک و متوسط در شرکتهای دانشبنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
کیفیت وبسایتبررسی تأثیر ویژگیهای تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
گ
گرایش استراتژیکبررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
گرایش انگیزشیتأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
گردشگریارائه الگوی مشارکت همآفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
گردشگری مذهبینقش میانجیگرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
مرور ادبیات نظاممندمرور نظاممند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
مشارکتارائه الگوی مشارکت همآفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
مشتریان وفاداربررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
مصرف دخانیاتضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویتبندی راهکارها با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
مصرفکنندگان ایرانی و ملیگراییبررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرفکنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
مطالعه موردیشناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
معیار بخشبندیطراحی و تبیین مدل بخشبندی پویای بازار بینالمللی فراوردههای نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بینالمللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
معیارهای کاراییبازاریابی مستقیم با استفاده از خوشهبندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
نقشه راهبردیارائه روشی برای ساختاردهی و رتبهبندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشتشناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
نقشۀ ذهنیترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
نگاشتشناختی فازیارائه روشی برای ساختاردهی و رتبهبندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشتشناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
نگرش اعتقادینقش میانجیگرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
نگرش به تبلیغاتآیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
نماد حیوانیآیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
نمایشگاه تجاریبررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفهداران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]