آ
-
آزاد، شهرام
نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
-
ابوئی اردکان، محمد
ویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
-
احمدی، پرویز
عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
-
ادیب حاج باقری، ثریا
بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
-
اسدی، فاطمه
تجزیهوتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: بهکارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
بررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]
-
اله وردی، مصطفی
بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
-
انصاری، منوچهر
ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
ب
-
برزده، سید محمد
طراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکتهای تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]
-
بهرامی، ساناز
ویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
پ
-
پاسبانی، محمد
ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
-
پوراشرف، یاساناله
بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
-
پورحسینی، امیرحسین
ارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
-
پورولی، بهروز
بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
ت
-
تابان، محمد
تجزیهوتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: بهکارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
-
تقوی فرد، محمد
طراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکتهای تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]
ج
-
جلیلوند، محمدرضا
تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
-
جوشیار نجفآبادی، لیلا
تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
ح
-
حاجی حسنی، نسرین
سرمایهگذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 79-98]
-
حبیبی، مرضیه
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
-
حسینی، سید یعقوب
ارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برونسازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 57-82]
-
حسینی، سید مجتبی
بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
-
حسین زاده شهری، معصومه
تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 39-56]
-
حسنقلی پور، طهمورث
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
-
حسنقلیپور، طهمورث
مطالعه نظری و تجربی عوامل پیشبینیکننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکتهای هواپیمایی(موردمطالعه شرکتهواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
-
حقیقی، محمد
بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
خ
-
خانلری، امیر
بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
-
خائف الهی، احمدعلی
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
-
خداداد حسینی، سید حمید
عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
-
خزائی پول، جواد
تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
-
خسروی، مریم
تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 39-56]
-
خلیفه، مجتبی
بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
-
خواجه دهاقانی، احمد
بررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]
د
-
دانایی فرد، حسن
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
-
درستکار احمدی، ناهید
گزینش استراتژیهای نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژههای ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
ارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
-
دهقان، عامر
تأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
ر
-
رحمانی، کمالالدین
ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
-
رحمانییوشانلوئی، حسین
ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
-
رحیم نیا، فریبرز
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
-
رضایی، سعید
ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 125-144]
-
رضایی دولتآبادی، حسین
تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
-
رضوی، سید مصطفی
تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]
-
رهروی، الناز
مطالعه نظری و تجربی عوامل پیشبینیکننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکتهای هواپیمایی(موردمطالعه شرکتهواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
ز
-
زالی، محمد رضا
تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]
س
-
سایهمیری، کورش
بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
-
سیدجوادین، سیدرضا
بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
-
سلیمی، امیر
بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
-
سمیع زاده، مهدی
بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
-
سهرابی یورتچی، بابک
ویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
ش
-
شیخ، رضا
تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142]
-
شریفی، کیومرث
شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
ص
-
صفری کهره، محمد
تجزیهوتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: بهکارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
ط
-
طالبی، کامبیز
تأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
ع
-
عابدی، احسان
بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
-
عاطفت دوست، علیرضا
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
-
عباچیان قاسمی، رضا
مطالعه نظری و تجربی عوامل پیشبینیکننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکتهای هواپیمایی(موردمطالعه شرکتهواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
-
عزیزی، شهریار
تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
-
عسگری، غلامرضا
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانکهای شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 131-148]
-
عسگری، محمدعلی
ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
-
علی پور، وحیده
عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
ف
-
فاتح راد، مهدی
تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
-
فاطمی، زهرا
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
-
فانی، علی اصغر
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
-
فرهیخته، فاطمه
تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
ک
-
کرمی، محسن
بررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]
م
-
محسنین، شهریار
بررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]
-
محمدی، اسفندیار
بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
-
محمدی، عفت
تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142]
-
محمدیان، محمود
بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
-
محمدزاده پارچین، ناهید
تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]
-
محمدی زنجیرانی، داریوش
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانکهای شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 131-148]
-
محمودی میمند، محمد
رابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
-
مدهوشی، مهرداد
ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 125-144]
-
مرادی، محمود
گزینش استراتژیهای نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژههای ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
-
مشبکی، اصغر
عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
-
مقصودی، وحید
بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
-
ملکی، مرتضی
سرمایهگذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 79-98]
-
ملک اخلاق، اسماعیل
گزینش استراتژیهای نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژههای ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
-
مهدی زاده، مهران
گزینش استراتژیهای نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژههای ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
ن
-
نصابی، حمید رضا
شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
-
نصیری، رامین
رابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
-
نصرالهی وسطی، لیلا
تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
-
نظری، محسن
بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
-
نکویی، میلاد
رابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
و
-
وارث، سید حامد
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
-
وریج کاظمی، رضا
تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
ه
-
هرندی، عطا اله
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
ی
-
یاورزاده، محمدرضا
شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
-
یدالهی، شهربانو
ارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برونسازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 57-82]
-
یزدانی، حمیدرضا
بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد