آ
-
آذر، عادل
شبیهسازی عاملبنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
-
آقاجری، معصومه
نقش توانمندسازی روانشناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
-
آقازاده، هاشم
بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهرهبردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فستفود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
-
ابراهیمی، الهام
بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیلگر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
-
ابراهیمی دلاور، فاطمه
تأثیر قابلیتهای تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
-
احسانی، راضیه
تبیین رابطة قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
-
احقر بازرگان، نگین
بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
-
احمدی الوار، زهرا
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
-
احمدپور، محمود
توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکتهای مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
-
ایروانی، محمد جواد
ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
-
استادی، بختیار
رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
-
اسماعیل پور، رضا
بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیلگری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
-
اسماعیل زاده، علی
تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
-
اقدسی، محمد
رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
-
اکبری، محسن
بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیلگری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
-
البدوی، امیر
رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
-
امیری، شیما
رفتار خرید بدون برنامهریزی برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبهاجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
-
امرایی، حافظ
تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
-
امینی، علیرضا
نقش توانمندسازی روانشناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
-
انصاری، آذرنوش
بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
ب
-
بابایی سیاهکلرودی، سیروس
بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
-
بیدرام، حمید
تداعیات کهنالگویی اشکال هندسی: درسهایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
-
براتی کهریزسنگی، ابوالفضل
الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
پ
-
پیرانی احمدآباد، ندا
بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیلگر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
-
پویا، علیرضا
نوعشناسی مصرفکنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیمگیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
-
پوراشرف، یاسان اله
طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
-
پوراشرف، یاسان اله
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
-
پورموردینی، الهه
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فستفود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
ت
-
تابان، محمد
طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
-
تاخیره، زهرا
بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیلگری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
ث
-
ثنایی، محمدرضا
رفتار خرید بدون برنامهریزی برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبهاجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
ج
-
جامی پور، مونا
تأثیر قابلیتهای تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
-
جامی پور، مونا
طراحی چارچوبی برای پیادهسازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
-
جلالی، سید حسین
شکلگیری شراکتهای راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]
-
جمالو، فاطمه
بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
ح
-
حدادیان، علیرضا
نوعشناسی مصرفکنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیمگیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
-
حیدری، علی
پژوهشهای مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریههای علمی ـ پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
-
حیدری، علی
بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهرهبردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
-
حیدرزاده هنزایی، کامبیز
بررسی تجربی اثر تناسب برنامههای پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
مطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
-
حقیقی، محمد
ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
-
حقیقی، محمد
شکلگیری شراکتهای راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]
-
حکیمی، ایمان
تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهتگیریهای استراتژیک برونگرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
خ
-
خانلری، امیر
مطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
-
خداداد حسینی، سید حمید
مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
-
خسروی، محمدرضا
تبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
د
-
دل افروز، نرگس
تبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تبیین رابطة قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
-
دیواندری، علی
شبیهسازی عاملبنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
ر
-
راعی، رضا
ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
-
رحمان سرشت، حسین
بررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
-
رحمانی میبدی، فرحناز
توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روشهای QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
-
رضائی کلیدبری، حمیدرضا
تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
-
رضوی، سید مصطفی
توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکتهای مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
-
رضوانی، مهران
مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
-
رمضانیان، رسول
شبیهسازی عاملبنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
-
رنجبریان، بهرام
تداعیات کهنالگویی اشکال هندسی: درسهایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
-
روستا، احمد
ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
-
روشندل اربطانی، طاهر
ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
-
روشندل اربطانی، طاهر
طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
ز
-
زارعی، عظیم
شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
-
زارع احمدآبادی، حبیب
توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روشهای QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
س
-
سیدجوادین، سیدرضا
ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
-
سلیمی، مهران
توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکتهای مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
-
سلیمانی، نفیسه
رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
-
سماواتیان، حسین
تداعیات کهنالگویی اشکال هندسی: درسهایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
-
سمیعی نصر، محمود
بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحولگرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
ش
-
شجاع، علی
بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیلگر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
-
شرفی، وحید
شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
-
شعبانی نشتایی، میترا
بررسی تجربی اثر تناسب برنامههای پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
-
شیوا، آیدا
بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهرهبردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
ص
-
صالحی، علی
ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
-
صفری، محمد
ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
-
صنایعی، علی
بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
ط
-
طالب نژاد، عاطفه
تداعیات کهنالگویی اشکال هندسی: درسهایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
-
طالقانی، محمد
تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
-
طاهری، غزاله
طراحی چارچوبی برای پیادهسازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
-
طباخیان، لیلی
نوعشناسی مصرفکنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیمگیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
-
طهماسبی، داریوش
اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
-
طولابی، زینب
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
ع
-
عابدی، احسان
بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
-
عباسی، فاطمه
بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژیهای رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
-
عباسی نیکو، محمد
طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
-
عزیزی، شهریار
الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
-
علیپور، وحیده
بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
-
علیقلی، منصوره
شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
-
علوی، سیدمسلم
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فستفود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
-
علوی فومنی، سیده فاطمه
تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
غ
-
غریبی، محی الدین
مطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
ف
-
فاطمی، سید مجتبی
شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
-
فرخ بخت فومنی، علیرضا
تبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
-
فیض، داود
شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
-
فلاح، محمدرضا
طراحی چارچوبی برای پیادهسازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
ق
-
قره چه، منیژه
الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
-
قزلباش، مهسا
بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
-
قلیپور، سارا
تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
ک
-
کیایی، کیاندخت
مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
گ
-
گلکاری حق، سحر
بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحولگرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
م
-
محمودیان، امید
ارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
-
محمودزاده، احد
طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
-
محمودی میمند، محمد
بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحولگرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
-
مختار زاده، نیما
توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکتهای مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
-
مزروعی، اسماعیل
نقش توانمندسازی روانشناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
-
مسعودی، نازنین
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فستفود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
-
مصدق، محمد جواد
رفتار خرید بدون برنامهریزی برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبهاجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
-
مطلائی، فرهاد
بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
-
معینی، حسین
تأثیر قابلیتهای تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
-
مقدم، آرش
تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
-
منصوری، سعیده
شبیهسازی عاملبنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
-
منصوریان، یزدان
بررسی تجربی اثر تناسب برنامههای پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
-
مهرمنش، حسن
بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحولگرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
-
مهرنوش، مینا
اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
ن
-
ناطق، محمد
تبیین رابطة قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
-
نظری، محسن
بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
-
نظری، محسن
بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژیهای رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
-
نقدی، اعتبار
بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
و
-
والی پور، علیرضا
پژوهشهای مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریههای علمی ـ پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
ه
-
هاشمی، مهدی
ارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
-
هرندی، عطاءاله
بررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
ی
-
یاسینی، علی
طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد