آسیبپذیریبررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
آگاهی از برندبررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
ا
اثر هالهایتحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142]
اجتناب دلبستگیبررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
ادراک قیمتیبررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
ارزش ویژة برندبررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
ارزش ویژه برندبررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
ارزش ویژۀ برندبررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مصرفکنندهبررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
ارزیابی نگرش مصرفکنندهبررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
استراتژی بازاریابیارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
استراتژی فروشارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
استراتژی نوآوریگزینش استراتژیهای نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژههای ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
اضطراب دلبستگیبررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
اعتبار برندسرمایهگذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 79-98]
اعتمادبررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
اعتمادعوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
امنیت دلبستگیبررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
انصاف درکشده از قیمتبررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
ایفای مسئولیت اجتماعیتبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانکهای شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 131-148]
ب
بازارگرایی صادراتبررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
بازاریابیتحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
بازاریابی داخلیبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
بانک توسعه صادرات ایرانویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
بانکداری الکترونیکویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
بانک شهرتحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
پ
پاسخهای عاطفیسرمایهگذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 79-98]
پایاننامهتحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
پایداری کارکنانتأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
ت
تئوری فازیطراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکتهای تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]
تئوری مجموعه رافتحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142]
تبلیغاتبررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
تبلیغات شفاهیمطالعه نظری و تجربی عوامل پیشبینیکننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکتهای هواپیمایی(موردمطالعه شرکتهواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
تبلیغات شفاهیتأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
تبلیغ ویروسیارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 125-144]
تجزیهوتحلیل محیط بیرونیارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برونسازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 57-82]
تحلیل تناظرتحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
تحلیل محتواتحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
تحلیل مسیربررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
تداعی برندبررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
ترفیعات فروشبررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
تشخیص فرصتتأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
تصمیم سفرتأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
تصویر برندبررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
تصویر برندتحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
تصویر شرکتتبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانکهای شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 131-148]
تعهدبررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
تعهدعوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
تعهد سازمانیبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
تقویت نام تجاریسرمایهگذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 79-98]
توسعه برندبررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
ح
حفظ همکاریعوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
د
دانشگاه تهرانتبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]
ذ
ذینفعانتبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانکهای شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 131-148]
ر
رتبه¬بندی اعتباریطراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکتهای تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]
رضایت مشتریبررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
رضایت مشتریانرابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
رضایتمندی کارکنانتأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
رفتار مصرفکنندهتأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
رفتار مصرف کنندهمطالعه نظری و تجربی عوامل پیشبینیکننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکتهای هواپیمایی(موردمطالعه شرکتهواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
رفتارهای شهروندی سازمانیبررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
رگرسیون چندگانهمطالعه نظری و تجربی عوامل پیشبینیکننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکتهای هواپیمایی(موردمطالعه شرکتهواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
رهبری تحولآفرینارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
روش ممدانیطراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکتهای تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]
رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکهگزینش استراتژیهای نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژههای ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
ز
زنجیره عرضهرابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
س
سبک تصمیمگیریبررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]
سبک دلبستگی مشتریبررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
سرمایهگذاری مشترکبررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
سرمایۀ انسانیتأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
سیستم خبرهطراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکتهای تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]
سیستمهای مدیریت منابع انسانیبررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
ش
شاخص خالص مروجینتحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142]
شایستگی کارکنانتأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
شبکۀ توزیع کالاشناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
شرکتهای دانشبنیانتأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
شرکتهای کوچک و متوسطارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
شرکت هواپیماییمطالعه نظری و تجربی عوامل پیشبینیکننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکتهای هواپیمایی(موردمطالعه شرکتهواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
ص
صنایع کوچکنقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
ع
عدالت سازمانیبررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
عملکردعوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
عملکرد سازمانبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
عملکرد سرمایهگذاریهای مشترکبررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
عملکرد صادراتبررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
عملکرد فروشارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
عوامل مؤثر بر عملکردبررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
ف
فراروشتحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
فرهنگ سازمانی کارآفرینانهتبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]
فروشگاه¬های زنجیره¬ایشناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
فروشگاههای زنجیرهای تهرانرابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
فناوری RFIDرابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
ق
قصد انتقال پیامارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 125-144]
کارآفرینی دانشگاهیتبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]
کارآفرینی سازمانیبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
کارایی شبکۀ توزیعشناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
کانال توزیعشناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
کانالهای توزیععوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
کیفیت ادراک شدهبررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
گ
گردشگرتأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعیتجزیهوتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: بهکارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدامات راهبردیتجزیهوتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: بهکارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
ماتریس سواتتجزیهوتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: بهکارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
ماتریسهای ارزیابی عوامل استراتژیکتجزیهوتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: بهکارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
محیط بازاریابیارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
مدل اسپرولز و کندالبررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]
مدل یابی معادلات ساختاریویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
مدیریت بحرانهاتبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانکهای شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 131-148]
مزیت رقابتیارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
مزیت رقابتیرابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
مزیت رقابتیبررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
مسئولیت اجتماعی شرکتیتحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
معیارهای عملکردپروژههای ساختمانیگزینش استراتژیهای نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژههای ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
منابع اطلاعاتیارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برونسازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 57-82]
منصفانهبررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
موفقیت مدیریت دانشارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
ن
نقش بازاریابینقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
نگرش نسبت به برندارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 125-144]
نگرش نسبت به تبلیغارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 125-144]
و
وابستگی بازاریابینقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
واژههای کلامیطراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکتهای تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]
وضعیت بازاریابینقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
وضعیت راهبردیتجزیهوتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: بهکارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
وفاداری به برندتحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
وفاداری به برندبررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
وفاداری مشتریتحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142]
ویژگیهای سیستم پرداخت همراه بانکویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
ه
هایپراستارتأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 39-56]
هزینههای زنجیره عرضهرابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
همراه بانکویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
هوشمندی برونسازمانیارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برونسازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 57-82]
هوشمندی رقابتیارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برونسازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 57-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد