آمادگی سازمانیارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
ا
ابعاد ارزش ویژۀ برنداثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
اثربخشی تبلیغات تلفن همراهبررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیلگری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
اثربخشی حاکمیت شرکتیبررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
ارائۀ راهکارتوسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکتهای مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
ارزیابی و توسعهارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
ارزشبررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
ارزش ادراکشدهبررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
ارزش سهامدارانرابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
ارزش طول عمر مشتری (CLV)رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
ارزش کارکنانرابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
ارزش مشتریانرابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
ارزشهای سازمانیرابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
ارزش ویژۀ برنداثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتریبررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیلگر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
ارزش ویژۀ برند مشتریمحورمدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
استراتژیپژوهشهای مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریههای علمی ـ پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
استراتژی دادهبنیادارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
اعتماد کارکنان به برندبررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحولگرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
اکوسیستمشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
اکوسیستم بازاریابی بینالمللشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
ب
بازاریابیطراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
بازاریابیشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
بازاریابی آموزشعالیطراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
بازاریابی چندحسیارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
بازاریابی دهان به دهان الکترونیکمدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
بازاریابی ویروسیمدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
بازار تلفن همراهمدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
بازارگرایینقش توانمندسازی روانشناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
بازارگراییتأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهتگیریهای استراتژیک برونگرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
بازارگرایی اکتشافیبررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهرهبردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
بازارگرایی بهرهبردارانهبررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهرهبردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
بانک پارسیانطراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
بانکداری اسلامیارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
بانکهای تجاریارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
بخشبندی بازارنوعشناسی مصرفکنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیمگیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
برندارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
برنداثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
برند ایرانیتأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
برند چینیتأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
برندسازی مقصدارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
برند موفقالگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
بلوغ راهکارگراییتوسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکتهای مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
ت
تبلیغاتطراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
تبلیغات آنلاینطراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
تبلیغات تلفن همراهبررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیلگری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
تجارت اجتماعیتأثیر قابلیتهای تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
تجارت اجتماعیطراحی چارچوبی برای پیادهسازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
تجانستأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
تجربۀ مشتریمطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
تحلیل شبکهایطراحی چارچوبی برای پیادهسازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
تحلیل عاملیشناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فستفود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
تحلیل محتواپژوهشهای مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریههای علمی ـ پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
تصویر برنداثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
تعاملات فرا اجتماعیرفتار خرید بدون برنامهریزی برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبهاجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
تعهد سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
تمایل به کارآفرینینقش توانمندسازی روانشناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
تواضع و فروتنیبررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیلگر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
توانمندسازی روانشناختی کارکناننقش توانمندسازی روانشناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
توسعۀ محصول جدیدتوسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روشهای QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
راهبرد رقابتیبررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژیهای رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
رسانههای اجتماعیتبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
رسانههای اجتماعیتأثیر قابلیتهای تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
رسانههای اجتماعیطراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
رضایت شغلیبررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
رفتار شهروندی برندبررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحولگرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیلگر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
رفتار عجولانهتأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
رقابتپذیری کسبوکارتبیین رابطة قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
روحیۀ جوانمردیبررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیلگر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
روش تحقیق شبکهنگاریمطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
روش معادلات ساختاریمدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
سازمانهای خدماتیبررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
سیاستگذاریارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانکهای تجاری ایران به منظور پیادهسازی بانکداری اسلامی: بهکارگیری استراتژی دادهبنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
سبک تصمیمگیری خریدنوعشناسی مصرفکنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیمگیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
سبک رهبری تحولی برندبررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحولگرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
سرایت اجتماعیتبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
سرمایۀ اجتماعیاثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
سطوح تفسیربررسی تجربی اثر تناسب برنامههای پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
ش
شاخص تمرکز K بنگاه CRKبررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژیهای رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
شاخص هرفیندال ـ هیرشمن (HHI)بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژیهای رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
شبکههای اجتماعیرفتار خرید بدون برنامهریزی برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبهاجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
شبکههای اجتماعیمطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
شرکت بهرهبرداری نفت و گازنقش توانمندسازی روانشناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
شرکت مادرتوسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکتهای مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
شرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعیارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
شرکتهای کوچک و متوسطشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
شهرت برندتبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
صادرات کالاهای غیرنفتیارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
صرفهجویی ادراکشدهبررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
صنعت بیمۀ ایرانبررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژیهای رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
صنعت کاشی و سرامیکالگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
صنعت کاشی و سرامیک ایرانبررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحولگرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
ط
طبقات کالابررسی تجربی اثر تناسب برنامههای پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
طراحی آزمایشهاتوسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روشهای QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
طراحی چیدمانتأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
ظ
ظرفیت تغییر سازمانیطراحی چارچوبی برای پیادهسازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
ع
عملکرد برندبررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
عملکرد بنگاهبررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهرهبردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
عملکرد فروش برندتبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
عملکرد فروش نمایندگیتبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
عملکرد کسبوکارتأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهتگیریهای استراتژیک برونگرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
عملکرد مالی کسبوکارتبیین رابطة قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
عملکرد مشتریبررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
ف
فرهنگبررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
فرهنگ سازمانیبررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
فرهنگ سازمانی دنیسونتأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهتگیریهای استراتژیک برونگرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
فرهنگ فروشبررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
فروشگاه برخطبررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
فروشگاه فست فودشناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فستفود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
فشار زمانبررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیلگری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
ق
قابلیت بازاریابیتأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهتگیریهای استراتژیک برونگرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
قابلیتهای بازاریابیتبیین رابطة قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
قالبهای ارائۀ تخفیف قیمتبررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
قدرت استدلالبررسی تجربی اثر تناسب برنامههای پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
قصد خریدبررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
ک
کارآفرینی سازمانیبررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
کدگذاریالگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
کیفیت ادراکشدهبررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
کنترل بیرونی حاکمیت شرکتیبررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
کنترل درونی حاکمیت شرکتیبررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
کنترل راهبردی حاکمیت شرکتیبررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
گرایش به فناوریتأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهتگیریهای استراتژیک برونگرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
گردشگریارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
گسترش عملکرد کیفیتوسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روشهای QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
ل
لذت خریدتأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
لذت درکشدهرفتار خرید بدون برنامهریزی برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبهاجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
م
محصولات کنجدیتوسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روشهای QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
مدیریت استراتژیکپژوهشهای مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریههای علمی ـ پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
مدیریت تغییرطراحی چارچوبی برای پیادهسازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
مدل پارادایمیتوسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکتهای مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
مدل هافستدبررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
مردمنگاریمطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
مرور پژوهشپژوهشهای مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریههای علمی ـ پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
مصرف فست فودشناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فستفود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
مطالعات کیفیتبیین رابطة قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
نگرش نسبت به قیمتنوعشناسی مصرفکنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیمگیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
نگرش نسبت به محصولنوعشناسی مصرفکنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیمگیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
نوآوریتوسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روشهای QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
نوآورینقش توانمندسازی روانشناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
نوآوری تدریجیبررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهرهبردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
نوآوری یکبارهبررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهرهبردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
و
وبسایتتأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
ویژگی شخصیتیبررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
ویژگی های فروشگاه فست فودشناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فستفود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
وفاداری مشتریانتأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
ه
هدایای مالیبررسی تجربی اثر تناسب برنامههای پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
هویت برند سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]