آدوسی، علی طراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
آذر، عادل ارائه مدلی جهت شناخت، دستهبندی و تحلیل عدم اطمینانهای موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
آقایی، محمد مفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
آقازاده، هاشم شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
ا
احمدی، زینب تاثیر رنگ بستهبندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
احمدزاده، مصطفی ارائه الگوی توسعه بازارهای بینالمللی (نمونهکاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
اخوان خرازیان، مریم ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
ایرانی، حمیدرضا طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونههای خردهفروشی با ویژگیهای محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
اسفیدانی، محمد رحیم تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
اسماعیلپور، فریبا تکنیکهای پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
اصانلو، بهاره تاثیر تجربه فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
اعرابی، سیدمحمد مفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
الفپورتراکمه، مریم نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
الهوردی، مصطفی سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
ایمان خان، نیلوفر ارائه چارچوبی برای یکپارچهسازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
انصاری، منوچهر نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
ب
باقری قره بلاغ، هوشمند تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرفکنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
براتی، ابوالفضل طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
پ
پورسعید، محمدمهدی عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد دادهکاوی (نمونهکاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
پور عزت، علی اصغر مفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
ت
تابش، علیرضا طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بینالمللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
ترکستانی، محمد صالح نگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
ج
جاهدی، پدرام نگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
جلالی، محمد بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
جلائی، سید عبدالمجید ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامهریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
چ
چوبندیان، رضوان ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
حیدری، صبا ارائه چارچوبی برای یکپارچهسازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
حیدرزاده هنزایی، کامبیز واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیلگر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
حیدرزاده هنزایی، کامبیز تأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
حسینی، سید روحاله طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بینالمللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
حسینی، سید محمود شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
حسنقلی پور، طهمورث طراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
خ
خانلری، امیر ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
خدادادحسینی، سید حمید مدلسازی استراتژی تنوعبخشی در شرکتهای چند کسبوکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
خداداد حسینی، سید حمید آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
خدامی، سهیلا تاثیر تجربه فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
خوشنویس، مریم طراحی مدل کسبوکار رسانههای دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
خون سیاوش، محسن واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیلگر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
خون سیاوش، محسن تأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
د
دادبه، شیوا ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
دانشگر، محمد تأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
داوری، علی بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
دقیقی اصلی، هاشم طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
دین پرستی، فائز نگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
دهدشتی شاهرخ، زهره سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
دیواندری، علی شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
ذ
ذوالفقارزاده، محمد مهدی شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیتهای بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]
ر
رجالی، سید محمد جواد پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
رجب پور، ابراهیم تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمانها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
رحمانیان، عماد نوعشناسی اخبار جعلیِ شبکههای اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردمنگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
شاه حسینی، محمدعلی شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
شاهرودی، کامبیز طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
شاه طهماسبی، اسماعیل تاثیر رنگ بستهبندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
شائمی برزکی، علی طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
شجاعی، فرزانه عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد دادهکاوی (نمونهکاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
شیرخدایی، میثم آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
شعبانی نشتایی، میترا تکنیکهای پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
ص
صالحی، فرانک شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکلگیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
صفری، علی طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
صلواتیان، سیاوش عوامل مؤثر بر ورود شرکتهای رسانهای ایرانی به بازار پیامرسانهای اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
صنایعی، علی پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
ط
طاهری کیا، فریز ارائه چارچوبی برای یکپارچهسازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
ع
عابدی، احسان ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
عبدالوند، محمدعلی تأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
عزیزی، شهریار طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
عسکری، آزاده طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
عسگرزاده، سیدمحسن عوامل مؤثر بر ورود شرکتهای رسانهای ایرانی به بازار پیامرسانهای اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
عظیمی حسنی، محمدمهدی شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیتهای بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]
غریب نواز، نادر شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکلگیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
غمخوار، ساره بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
ف
فائزی رازی، فرشاد طراحی مدل کسبوکار رسانههای دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
فتحی چگنی، فریبرز اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصتهای کسبوکار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونهپژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
فرقانی، محمدعلی ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامهریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
فرهنگی، علی اکبر طراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
فرهنگی، علیاکبر طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بینالمللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
محسنی، محسن طراحی مدل کسبوکار رسانههای دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
محمدی، اسفندیار شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرفکننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
محمدی، اسما شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرفکننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
محمدیان، محمود سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
محمدشفیعی، مجید پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
محمدی فام، سینا نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
مختاری، لیلا تاثیر تجربه فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
مرادی، محمد تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمانها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
میربرگ کار، سید مظفر طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
مزارعی، سجاد تاثیر رنگ بستهبندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
مزرعه، شیرین طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
مشبکی اصفهانی، اصغر مدلسازی استراتژی تنوعبخشی در شرکتهای چند کسبوکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
معزز، هاشم ارائه مدلی جهت شناخت، دستهبندی و تحلیل عدم اطمینانهای موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
مهرآیین، محمد مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزهها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
ناصحیفر، وحید سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
نامدار، محمدرضا ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامهریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
نجات، سهیل آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
نجفی، کبری واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیلگر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
نجف بیگی، رضا طراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
نژادعلی لفمجانی، حمیدرضا طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونههای خردهفروشی با ویژگیهای محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
نصری، مصطفی ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
نصیری، سپیده نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
نظری، محسن آسیبشناسی استراتژیهای تحقیق در پژوهشهای کسب و کار و بازاریابی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-2]
نظری، محسن ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
هاشمی، سید رامین مدلسازی استراتژی تنوعبخشی در شرکتهای چند کسبوکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
هاشمی، سید محمود ارائه الگوی توسعه بازارهای بینالمللی (نمونهکاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
هاشمی، محمدصادق شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
هاشمی، مهدی ارائه مدلی جهت شناخت، دستهبندی و تحلیل عدم اطمینانهای موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
یزدانی، حمید رضا ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد