نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
  • آقازاده، هاشم نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]

ا

  • ابراهیمی، الهام ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
  • ابوالفضلی، سید ابوالفضل بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
  • احدی، پری ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
  • احمدی زاد، آرمان بررسی قوم‌نگاشتی بازاریابی‌ کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
  • اسفندیاری، مصطفی مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
  • اسفیدانی، محمد رحیم طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • اسفیدانی، محمد رحیم ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
  • اسماعیل‌پور، فریبا داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
  • اصغرخانی، تارا بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
  • اعرابی، سیدمحمد نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • اکبری، محسن واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
  • امانی بنی، مجتبی طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
  • امیری عقدایی، سید فتح اله شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
  • انصاری، آذرنوش مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
  • انصاری، منوچهر مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356]
  • انصاری پور، سمیه رفتار متکبرانه مصرف‌کننده؛ فهمی از برداشت‌های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
  • انوشه، مرتضی تدوین الگوی توسعه شبکه‌ای بنگاه‌های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
  • ایمان خان، نیلوفر مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]

ب

  • بافنده زنده، علیرضا نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
  • بناءزاده، محمدجواد بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
  • بودلایی، حسن شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
  • بیرانوند، حمید رضا عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63]

پ

  • پورحسینی، صدف مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356]

ت

  • تابان، محمد طراحی الگوی پایداری کسب‌وکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
  • تفقدی، حمیدرضا واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
  • تورچیان، علیرضا نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
  • تیموری، هادی طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]

ج

  • جلالی، سید حسین تحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
  • جندقی، غلامرضا طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • جندقی، غلامرضا ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
  • جهانبخش تهرانی، پگاه تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]

ح

  • حاضری، هاتف نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
  • حقدادی، الهام ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
  • حنیفی، معصومه ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678]
  • حیدری، علی استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
  • حیدری، علی نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • حیدری، علی واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]

خ

  • خاکباز، عظیمه سادات رفتار متکبرانه مصرف‌کننده؛ فهمی از برداشت‌های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
  • خالقی مقدم، وحید شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
  • خداداد حسینی، سید حمید هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
  • خورسندی، حمیده استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115]
  • خون سیاوش، محسن مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678]

د

  • دانایی، ابوالفضل مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • دانشگر، محمد مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678]

ر

  • راضی، نسرین هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
  • رجبی پور، علیرضا بررسی مفهوم مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
  • رحیمیان، سمانه ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
  • رستمی، ولی‌الله واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
  • رشادت‌نیا، پریسا نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
  • رمضانی، ساناز نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
  • رمضانیان، محمد رحیم واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
  • رنجبر، آرمین شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
  • رنجبریان، بهرام طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمان‌ها (نمونه‌پژوهی‌: شرکت‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
  • روحانی، سعید شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
  • روشندل اربطانی، طاهر مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356]
  • ریاضی، غلامحسین مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]

ز

  • زارعی، عظیم شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
  • زارعی، قاسم نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
  • زنوزی، سیدجعفر بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]

س

  • سالاری فر، مونا مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • سدیدی، مجید طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمان‌ها (نمونه‌پژوهی‌: شرکت‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
  • سلطانی، مرتضی تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
  • سلیمی، احمد مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
  • سهرابی، روح اله رفتار متکبرانه مصرف‌کننده؛ فهمی از برداشت‌های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]

ش

  • شائمی بزرکی، علی طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
  • شافعی، رضا بررسی قوم‌نگاشتی بازاریابی‌ کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
  • شامی زنجانی، مهدی ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
  • شاه حسینی، محمدعلی استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
  • شجاع، علی ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
  • شریفی، سید مهدی شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
  • شعبانی نشتایی، میترا داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
  • شفیعی رودپشتی، میثم ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
  • شفیعی نیک آبادی، محسن آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
  • شم‌بیاتی، ناصر واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
  • شوندی، زهرا طراحی مدلی برای محرک‌های همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دست‌باف ایران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 357-377]
  • شیرخدایی، میثم کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
  • شیرمحمدی، علیرضا طراحی الگوی پایداری کسب‌وکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]

ص

  • صابریان، فاطمه ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
  • صادق، محمد ‎هادی استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
  • صادق وزیری، فراز ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
  • صداقت، هادی شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
  • صنایعی، علی مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
  • صنوبر، ناصر نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]

ط

  • طباطبایی نسب، سیدمحمد بررسی مفهوم مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
  • طهماسبی آقبلاغی، داریوش تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]

ع

  • عالی، صمد نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
  • عباسیان، عز ت اله مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
  • عبدالوند، محمدعلی مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678]
  • عزیزی، شهریار عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
  • عسکری فر، کاظم تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]
  • عسگرنژاد نوری، باقر نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
  • عمویی اوجاکی، علی ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]

غ

  • غلام شهبازی، شیما بررسی قوم‌نگاشتی بازاریابی‌ کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]

ف

  • فتاحی، مجید مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
  • فتحیان بروجنی، محمد شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
  • فلاح، محمدعلی نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • فلاح لاجیمی، حمیدرضا کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
  • فیض، داود شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
  • فیض، داود آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]

ق

  • قاسمی نقیب‎‌دهی، آرمین عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
  • قنبرزاده، مجتبی ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
  • قنبری کیوی، فریبرز بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
  • قهرمان‌پور، پریسا بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]

ک

  • کاظمی، علی طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمان‌ها (نمونه‌پژوهی‌: شرکت‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
  • کاظمیان، مینا آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
  • کامبیز حیدرزاده هنزائی، کامبیز ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
  • کردنائیج، اسداله هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
  • کناررودی، محمدحسین شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
  • کیامهر، مهدی نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
  • کیماسی، مسعود طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • کیماسی، مسعود ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]

گ

  • گلکاری حق، سینا بررسی مفهوم مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]

ل

  • لبافی، سمیه شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]

م

  • مانیان، امیر ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
  • محترم، رحیم بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
  • محسنین، شهریار طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • محمدیان، ایوب شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
  • محمودی، وحید مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
  • مختارزاده، نیما تحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
  • مختاری موغاری، مهدیه مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
  • مرادی، محمد ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
  • مزروعی نصرآبادی، اسماعیل طراحی مدلی برای محرک‌های همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دست‌باف ایران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 357-377]
  • مشبکی، اصغر هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
  • معصومیان میاندوآب، پرویز ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
  • مهرانی، ساسان ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
  • مورا انگاراسیا، جاناینا مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • موسوی، سید محسن شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
  • موسوی نقابی، سید مجتبی تدوین الگوی توسعه شبکه‌ای بنگاه‌های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
  • میرا، سید ابوالقاسم واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]

ن

  • ناصحی فر، وحید مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356]
  • نصراصفهانی، علی طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمان‌ها (نمونه‌پژوهی‌: شرکت‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
  • نصراصفهانی، علی طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
  • نصیرزاده، الناز شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
  • نظری، محسن عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63]
  • نظری، محسن سخن سردبیر : تحلیل محتوای نظرهای داوران نشریه مدیریت بازرگانی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 833-837]
  • نکویی زاده، مریم تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]
  • نمامیان، فرشید طراحی الگوی پایداری کسب‌وکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]

و

  • وارث، حامد بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
  • وفایی، فرهاد طراحی الگوی پایداری کسب‌وکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
  • وکیل الرعایا، یونس مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • ولی زاده، مژده کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]

ه

  • همتی، مریم شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]

ی

  • یاکیده، کیخسرو واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
  • یزدان شناس، مهدی استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115]
  • یزدانی، حمیدرضا طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]