آ
-
آذر، عادل
اندازهگیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماسگون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
-
آزاد، شهرام
بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی. [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 1-18]
-
آسمان دره، یاسر
بخشبندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
-
آقازاده، هاشم
طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
-
آقامحمدی، زهره
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
(مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
تأثیر ارتباطات دهانبه دهان بر خرید خودروهای داخلی
(مطالعهی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]
-
ابراهیمی، عبدالحمید
بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
-
ابراهیم پور، حبیب
بررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف
(مطالعهی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-22]
-
احمدی، عباس
بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعهی موردی: هتل پرشین پالاس) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 23-40]
-
ارجمندی، عطا ا...
بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
-
اسدی، محمود رضا
بررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه راهکارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
-
اصانلو، بهاره
سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حسگری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
-
الفت، لعیا
شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
-
الهیاری، اشکان
بررسی رابطهی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری
(مطالعهی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
-
الهدی باقری، مصباح
بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
-
امانی، مهدیه
بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
-
امیری، مجتبی
بررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه راهکارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
-
امیرخانی، امیرحسین
بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
-
امیرشاهی، میراحمد
بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]
ب
-
براری، مجتبی
کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 101-114]
پ
-
پارسا، سمانه
بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]
-
پور عزت، علی اصغر
بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
ت
-
تاب، محمد
بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
-
تقی نتاج، غلامحسن
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
-
تقوی فرد، محمد تقی
مدل پیشبینی رفتار خرید مجدد مشتریان
(مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 55-74]
ج
-
جاویدی حق، مریم
بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
-
جلالی، رضا
شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
-
جلیلوند، محمدرضا
تأثیر ارتباطات دهانبه دهان بر خرید خودروهای داخلی
(مطالعهی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]
چ
-
چیت سازان، هستی
هوش سازمانی بررسی مقایسهای بانکهای دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]
-
چیرانی، ابراهیم
مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان
محصولات لوازم خانگی در استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 41-60]
ح
-
حسینیپور، سیدوحید
پیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
-
حقیقی، محمد
بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی
(مورد مطالعه: نمایشگاه بینالمللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
-
حقیقی، محمد
بررسی رابطهی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری
(مطالعهی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
خ
-
ختایی، امیر
رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
-
خداداد حسینی، سید حمید
اندازهگیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماسگون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
-
خدامی، سهیلا
سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حسگری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
-
خیری، بهرام
بررسی تأثیر ویژگیهای شخصی بر روابط کاری مدیران
بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
-
خسروانی، فرزانه
شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
-
خوش سیما، غلامرضا
نگاه به آینده و تدوین چشمانداز دانشگاهها: مطالعهی موردی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
د
-
داوری، علی
ارزیابی پیش برندگی سیاستهای کلان و خرد
توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
-
دموری، داریوش
ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 61-80]
-
دیواندری، علی
بررسی رابطهی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری
(مطالعهی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
ر
-
راغب، فاطمه
بررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه راهکارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
-
رحمان سرشت، حسین
الگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکتهای تابعه توسط
شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
-
رستگار، عباسعلی
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
(مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]
-
رمضانپور نرگسی، قاسم
ارزیابی پیش برندگی سیاستهای کلان و خرد
توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
-
رنجبریان، بهرام
رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
-
رنجبریان، بهرام
رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
-
روشندل اربطانی، طاهر
بررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف
(مطالعهی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-22]
ز
-
زعفریان، رضا
توسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از
روش نگاشت علّی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 91-198]
س
-
ستار، وحید
ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
-
سید جوادین، سید رضا
پیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
ش
-
شاه حسینی، محمدعلی
پیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
-
شاه حسینی، محمد علی
نگاه به آینده و تدوین چشمانداز دانشگاهها: مطالعهی موردی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
-
شاه¬طهماسبی، اسماعیل
اندازهگیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماسگون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
-
شائمی، علی
کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 101-114]
-
شیرازی، محمود
بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]
-
شریفی، کیومرث
بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی. [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 1-18]
ص
-
صالحی، سید مرتضی
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
-
صفرزاده، حسین
بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
-
صفرنیا، حسن
بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانکهای دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
-
صنیعی منفرد، محمد علی
مدل پیشبینی رفتار خرید مجدد مشتریان
(مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 55-74]
ط
-
طالقانی، غلامرضا
ارزیابی پیش برندگی سیاستهای کلان و خرد
توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
ظ
-
ظهوری، بهاره
بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتری به برند گوشیهای تلفن همراه [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 149-172]
ع
-
عباسی، عباس
بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانکهای دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
-
عزیزی، شهریار
ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
ف
-
فتحالهی، افشین
الگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکتهای تابعه توسط
شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
-
فخار، اسلام
هوش سازمانی بررسی مقایسهای بانکهای دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]
-
فرید، داریوش
ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 61-80]
-
فردصبوری، متین
مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان
محصولات لوازم خانگی در استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 41-60]
ق
-
قادری عابد، امیرحسین
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی
(مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 127-140]
-
قارلقی، ابراهیم
بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی
(مورد مطالعه: نمایشگاه بینالمللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
-
قریشی، معصومه
بررسی تأثیر ویژگیهای شخصی بر روابط کاری مدیران
بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
-
قره¬چه، منیژه
ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
-
قلی پور، ارین
بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
ک
-
کریمی، ساناز
بررسی انتخاب استراتژیهای قیمتگذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعهی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
-
کیماسی، مسعود
هوش سازمانی بررسی مقایسهای بانکهای دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]
م
-
محمدی، ابوالفضل
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
-
محمدیان، محمود
رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
-
میرا، ابو القاسم
بررسی انتخاب استراتژیهای قیمتگذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعهی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
-
مرتضوی، سعید
بخشبندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
-
میرزایی رابر، فاطمه میرزایی رابر
توسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از
روش نگاشت علّی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 91-198]
-
مسلم علوی، سید
بخشبندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
-
مقیمی، سیدمحمد
ارزیابی پیش برندگی سیاستهای کلان و خرد
توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
-
مهرنوش، مینا
طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
ن
-
نبی زاده شهربابکی، فاطمه
بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانکهای دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
-
نجفی سیاهرودی، مهدی
بخشبندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
-
نداف، مهدی
بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
-
نظری، محسن
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی
(مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 127-140]
-
نعمت، مسرت
مدل پیشبینی رفتار خرید مجدد مشتریان
(مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 55-74]
-
نیکبخت، فاطمه
بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی
(مورد مطالعه: نمایشگاه بینالمللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
-
نیکوکار، غلامحسین
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
و
-
ودادی، احمد
بررسی تأثیر ویژگیهای شخصی بر روابط کاری مدیران
بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
-
ونوس، مرحوم داور
بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتری به برند گوشیهای تلفن همراه [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 149-172]
ی
-
یحیی زاده فر، محمد
بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعهی موردی: هتل پرشین پالاس) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 23-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد