ایجاد ارزشطراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
ایجاد ارزش در بانکهاطراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
ایجاد ارزش در بنگاههای خدماتیطراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
ارتباطات جهانیبررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
ارتباطات دهانبهدهانتأثیر ارتباطات دهانبه دهان بر خرید خودروهای داخلی
(مطالعهی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]
ارتباط دهان به دهانکانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 101-114]
ارزیابی عملکردطراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
ارزشطراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
ارزش خرده فروشیبررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتریبررسی رابطهی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری
(مطالعهی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
استراتژی قیمتگذاریبررسی انتخاب استراتژیهای قیمتگذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعهی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
استراتژی قیمتگذاری تخفیفیبررسی انتخاب استراتژیهای قیمتگذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعهی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
استراتژی قیمتگذاری دستهایبررسی انتخاب استراتژیهای قیمتگذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعهی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
استراتژی قیمتگذاری نفوذ در بازاربررسی انتخاب استراتژیهای قیمتگذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعهی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
اعتماد مبتنی بر احساسبررسی تأثیر ویژگیهای شخصی بر روابط کاری مدیران
بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
اعتماد مبتنی بر شناختبررسی تأثیر ویژگیهای شخصی بر روابط کاری مدیران
بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
اقتصاد در حال گذار.ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی
(مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 127-140]
امکانات رفاهی سالنها.بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی
(مورد مطالعه: نمایشگاه بینالمللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
امنیت عرضهپیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
اهداف بزرگنگاه به آینده و تدوین چشمانداز دانشگاهها: مطالعهی موردی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
اولویتبندیشناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
ب
بازاریابی رابطهایبررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعهی موردی: هتل پرشین پالاس) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 23-40]
بازاریابی رابطهمندبررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتری به برند گوشیهای تلفن همراه [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 149-172]
بازارگراییارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
بانکهوش سازمانی بررسی مقایسهای بانکهای دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]
بانکداری الکترونیکیبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
(مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]
باورپذیری مارک تجاریبررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
بخشبندی بازاربخشبندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
برندمقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان
محصولات لوازم خانگی در استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 41-60]
برندسازیبررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی
(مورد مطالعه: نمایشگاه بینالمللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
بورس اوراق بهادارارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 61-80]
پ
پیشبینیپیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
پشتیبانی از اقدامات زیست محیطیرابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
ت
تبلیغاتبررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی
(مورد مطالعه: نمایشگاه بینالمللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
تجارت الکترونیکشناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
تحلیل پوششی دادههاطراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
تحلیل شکافارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 61-80]
تحلیل عاطفیبررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه راهکارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
تحلیل عاملی تأییدی.نگاه به آینده و تدوین چشمانداز دانشگاهها: مطالعهی موردی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
تخصصتأثیر ارتباطات دهانبه دهان بر خرید خودروهای داخلی
(مطالعهی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]
تخصیصپیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
تزریق به مخزنپیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
تصویر ذهنیبررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
تصویر ذهنیسنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حسگری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
تعارض سازندهبررسی تأثیر ویژگیهای شخصی بر روابط کاری مدیران
بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
تعارض مخرب.بررسی تأثیر ویژگیهای شخصی بر روابط کاری مدیران
بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
تعمیم برندبررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]
تکنیکهای ارزیابی عملکردطراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
توسعه کارآفرینیارزیابی پیش برندگی سیاستهای کلان و خرد
توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
توصیف روشننگاه به آینده و تدوین چشمانداز دانشگاهها: مطالعهی موردی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
چ
چشماندازنگاه به آینده و تدوین چشمانداز دانشگاهها: مطالعهی موردی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
ح
حاکمیت جهانیبررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
حسگری بازارسنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حسگری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
خ
خرید اینترنتیشناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
خردهفروشیبررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
خصیصههای شخصیتیرابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
خطمشیگذاری تجاریبررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
د
دیدگاه مبتنی بر منابعالگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکتهای تابعه توسط
شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
درگیری خرید.بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]
درگیری ذهنیرابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
دشوار و جسورانهنگاه به آینده و تدوین چشمانداز دانشگاهها: مطالعهی موردی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
ذ
ذینفعطراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
ر
ریسک روانشناختیتأثیر ارتباطات دهانبه دهان بر خرید خودروهای داخلی
(مطالعهی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]
ریسک کارکردیتأثیر ارتباطات دهانبه دهان بر خرید خودروهای داخلی
(مطالعهی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]
رضایتبررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف
(مطالعهی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-22]
رضایت مشتریانارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 61-80]
رضایتمندیبررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانکهای دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
رفتارحفاظتی نسبت به محیط زیسترابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
رفتار خرید سبزرابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
رفتار خرید مشتریبررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
رفتار خطمشیگذاران.بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
رفتار مصرف کنندهکانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 101-114]
رفتار مصرف کنندهبررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
رفتار مصرف کنندهارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی
(مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 127-140]
رقابت جهانیبررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خطمشیگذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
روش حداقل مربعات جزئیمدل پیشبینی رفتار خرید مجدد مشتریان
(مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 55-74]
س
سیاستگذاری انرژیپیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
سیاستهای توسعه کارآفرینیارزیابی پیش برندگی سیاستهای کلان و خرد
توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
سیاستهای کلان و خردارزیابی پیش برندگی سیاستهای کلان و خرد
توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
سالنهای همایش و کنفرانسبررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی
(مورد مطالعه: نمایشگاه بینالمللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
سیستمبررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی. [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 1-18]
سهولت استفادهبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
(مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]
سوایتبررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
سوئینیبررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
شباهتتأثیر ارتباطات دهانبه دهان بر خرید خودروهای داخلی
(مطالعهی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]
شرکت مادرالگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکتهای تابعه توسط
شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
شناخت برندبررسی رابطهی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری
(مطالعهی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
شیوه مادریالگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکتهای تابعه توسط
شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
ص
صادرات غیر نفتیاندازهگیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماسگون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
صنایع غذاییبررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی. [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 1-18]
صنعت بیمهتوسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از
روش نگاشت علّی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 91-198]
صنعت هتلداریبررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعهی موردی: هتل پرشین پالاس) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 23-40]
ع
عملکرد برندارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
عناصر معنا بخش برند.بررسی رابطهی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری
(مطالعهی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
عوامل سازمانی و محیطیبررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف
(مطالعهی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-22]
عوامل مؤثر بر خرید ناگهانیارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی
(مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 127-140]
ف
فرسودگی شغلیبررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه راهکارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
فروشگاههای زنجیرهایبررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
ق
قابلیتهای بازاریابیارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
قدرتمندی برندمقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان
محصولات لوازم خانگی در استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 41-60]
ک
کاراییاندازهگیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماسگون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
کانون کنترل بیرونیکانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 101-114]
کانون کنترل درونیکانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 101-114]
کاهش موفقیت فردیبررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه راهکارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
کیفیت ادراک شدهبررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]
کیفیت ارتباط اینترنتیبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
(مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]
کیفیت خدماتبررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانکهای دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
کیفیت خدمات ادراک شده.سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حسگری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
کیفیت فرآیندی خدماتسنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حسگری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
کیفیت فنی خدماتسنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حسگری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
گ
گردشگریبررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف
(مطالعهی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-22]
گوشی تلفن همراهبخشبندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
ل
لوازم خانگی کوچکبررسی انتخاب استراتژیهای قیمتگذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعهی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
م
ماتریس مادریالگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکتهای تابعه توسط
شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
مجموعه موردتوجهرابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
مدیریت استراتژیک برندبررسی رابطهی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری
(مطالعهی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
مدل الماسگون پورتراندازهگیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماسگون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
مدل پذیرش تکنولوژیبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
(مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]
مدل تحلیل شکافبررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف
(مطالعهی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-22]
مدلسازی کیفیتوسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از
روش نگاشت علّی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 91-198]
مدل سروکوآلارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 61-80]
مدلهای ارزیابی عملکردطراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
مدل هوش سازمانی آلبرختهوش سازمانی بررسی مقایسهای بانکهای دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]
مزایای مورد انتظاربخشبندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
مزیترقابتیاندازهگیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماسگون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
مزیت رقابتی پایدارطراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
مزیت مادریالگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکتهای تابعه توسط
شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
مسخ شخصیتبررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه راهکارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
مشتریان کلیدیبررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانکهای دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
مصرف کننده سبزرابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
مصرف گازپیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
معنای برندبررسی رابطهی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری
(مطالعهی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
مفید بودنبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
(مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]
منحنی عمر محصولبررسی انتخاب استراتژیهای قیمتگذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعهی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
ن
نظام ارتباط با مشتریبررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعهی موردی: هتل پرشین پالاس) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 23-40]
نظام اطلاعات بازاریابیبررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی. [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 1-18]
نگاشت علّیتوسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از
روش نگاشت علّی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 91-198]
نگاه به آیندهنگاه به آینده و تدوین چشمانداز دانشگاهها: مطالعهی موردی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
نگرشهای زیست محیطیرابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
نمایشگاههای بینالمللیبررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی
(مورد مطالعه: نمایشگاه بینالمللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
نوآوریتوسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از
روش نگاشت علّی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 91-198]
نوآوری سازمانیارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
و
واژه های کلیدیبررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتری به برند گوشیهای تلفن همراه [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 149-172]
ویژگیهای جمعیتشناختیبخشبندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
وفاداری مشتریبررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
ه
هتلهای ایرانی خارج از کشوربررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعهی موردی: هتل پرشین پالاس) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 23-40]
هوش سازمانیهوش سازمانی بررسی مقایسهای بانکهای دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]
ی
یادگیری مبتنی بر بازار.ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد